Cześć. Tu znowu Kuba, i dzisiaj opowiem trochę o mojej obecnej diecie 😀

W okresie rekompozycji składu ciała stosuje dietę wysokobiałkową z zerowym bilansem kalorycznym. Taka dieta pozwala mi na utrzymanie masy mięśniowej, a nawet jej lekkie zwiększenie, przy czym w tym samym czasie delikatnie redukuje tkankę tłuszczową. W ten sposób przygotowuje się do redukcji, na której mam nadziej stracić jak najmniej mięśni.

Rozkład posiłków, makro itd..

Codziennie zjadam 6 posiłków, a rozkład makroskładników w ciągu dnia różni się w zależności od pory dnia podczas której trenuje. Najczęściej jednak trenuje po południu więc na przykładzie takiego dnia rozpiszę jak to wygląda:

  • Posiłek nr 1- 70g białka, 75g węglowodanów, 25g tłuszczy
  • Posiłek nr 2- 20g białka, 75g węglowodanów, 25g tłuszczy
  • Posiłek nr 3- (przedtreningowy) 40g białka, 75g węglowodanów, 10 g tłuszczy
  • Posiłek nr 4- (potreningowy) 40g białka, 75 węglowodanów, 10 g tłuszczy
  • Posiłek nr 5- 30g białka
  • Posiłek nr 6- 30g białka, 75g węglowodanów, 25 g tłuszczy
  • Po treningu dodatkowo pije jeszcze odżywkę białkową.

Co jem?

Należę do tego typu ludzi, którzy rzadko wydziwiają w kuchni, więc moje potrawy nie są skomplikowane. Zazwyczaj są to kurczak lub indyk z ryżem, makaronem lub ziemniakami, na śniadanie, jajka, chleb masło a na kolacje, mięso, chleb, nabiał. Oczywiście to każdego posiłku warzywa. Tłuszcze czerpie z oleju z pestek winogron, oliwy z oliwek, masła, żółtek jaj, nabiału i masła orzechowego. No i żeby nie było, czasem też ryba wpadnie na patelnie 😀

Także jak widać moje dieta nie jest na razie zbyt skomplikowana. Sporo białka dopijam z odżywek, a na masie korzystałem też z gainera, ponieważ ciężko mi czasem przejeść wszystko co zaplanowałem. Nie zawsze jest też ochota na gotowanie tak jak np. dzisiaj, więc wspomogłem się posiłkami z Fit King catering, które można zakupić w sklepie Doktor Fit w budynku Leroy Merlin w Olsztynie 😀